Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Нова Пошта
За тарифами перевізника

При отриманні замовлення, у Вас є можливість перевірити товар на комплектність, зовнішній вигляд і працездатність. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам і параметрам, Ви можете відмовитися від нього або замінити, в такому випадку витрати за повторну пересилку техніки бере на себе наша компанія.

Всі замовлення, зроблені до 15:00 будуть відправлятися в день оформлення заявки. Термін доставки залежить від міста призначення і транспортної компанії, в середньому 1-3 дні.

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +380 (44) 344-82-53

Винятки

  1. Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  2. Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Ознайомитись з Переліками та умовами ви можете за посиланням

Умови гарантії

1. До окончания гарантийного срока, наша компания обязуется бесплатно произвести ремонт оборудования, если подтвердится что поломка произошла не по вине покупателя.

2. Гарантийное обслуживание производится только специально обученным персоналом.

3. Техническое обслуживание такое как замена материалов, чистка, настройка узлов и агрегатов не является гарантийным случаем.

4. Если во время эксплуатации пользователь не выполнял необходимые профилактические работы прописаны в инструкции - магазин вправе отказать в гарантийном обслуживании.

5. Все расходы, связанные с доставкой оборудования в наш сервисный центр оплачивает покупатель.

6. Если ремонт оборудования невозможен, продавец обязуется произвести обмен на аналогичное изделие.