Способи оплати
При отриманні замовлення, у Вас є можливість перевірити товар на комплектність, зовнішній вигляд і працездатність. Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам і параметрам, Ви можете відмовитися від нього або замінити, в такому випадку витрати за повторну пересилку техніки бере на себе наша компанія.
Всі замовлення, зроблені до 15:00 будуть відправлятися в день оформлення заявки. Термін доставки залежить від міста призначення і транспортної компанії, в середньому 1-3 дні.
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.
Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
- При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
- При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
- При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +380 (44) 344-82-53
Винятки
- Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
- Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Умови гарантії
2. Гарантийное обслуживание производится только специально обученным персоналом.
3. Техническое обслуживание такое как замена материалов, чистка, настройка узлов и агрегатов не является гарантийным случаем.
4. Если во время эксплуатации пользователь не выполнял необходимые профилактические работы прописаны в инструкции - магазин вправе отказать в гарантийном обслуживании.
5. Все расходы, связанные с доставкой оборудования в наш сервисный центр оплачивает покупатель.
6. Если ремонт оборудования невозможен, продавец обязуется произвести обмен на аналогичное изделие.